K-AuraBeads

RM285.00
K-Aura Beads membebaskan Sinar Inframerah Jauh yang membantu mempertingkatkan fungsi badan manusia. Sinar Inframerah Jauh merupakan satu siri gelombang ele k tromagnet . Gelombang yang tidak berbahaya ini meresap ke dalam badan dengan mudah untuk menggalakkan kesihatan am badan. K-AuraBeads bukan saja sesuai digunakan dalam agama.



Add to cart
Kini, orang ramai juga suka memakai manik sebagai perhiasan pakaian dan menunjukkan personaliti diri yang unggul. Rekalah seutas rantai manik yang unik sendiri sekarang! Anda dapat menikmati fesyen terkini dan kesihatan badan pada masa yang sama.




Apakah itu Sinar Inframerah Jauh?

Ahli saintis mengesahkan bahawa Sinar Inframerah Jauh dari gelombang cahaya matahari merupakan faktor yang penting kepada semua biologi hidup di dunia ini. Oleh itu, kita menamakan gelombang Sinar Inframerah Jauh ini sebagai “ Cahaya Kehidupan”. Sinaran gelombang panjang ini berdekatan dengan sinaran dari manusia, ia berf ungsi pengaktifan serta gegaran molekul air yang berkesan dalam sel badan biologi. Selain itu, ia mengandungi fungsi penyerapan yang baik dan menggalakkan pertumbuhan haiwan dan tumbuhan.

Kebaikan Sinar Inframerah Jauh dari K-AuraBeads kepada badan manusia

    • Menggalakkan pengedaran darah
    • Mempertingkatkan daya pertahanan
    • Mengaktifkan sel dan meningkatkan kandungan oksigen
    • Menguatkan metabolisma sel