K-Energy Cream

RM83.00
Add to cartK-Energy Cream diperbuat daripada bahan semulajadi yang diadun bersama denganUniversal Induced Energy (UIE). Selain dapat membantu menyihatkan kulit ia dapat membantu melangsingkan badan, mengurangkan bau busuk dan menghalang berlakunya penyakit kaki makan air. Bila digunakan dengan kerap ia dapat menghasilkan kulit yang bersih dan berseri.








UIE K-Energy Cream ini telah dihasilkan oleh para saintis untuk merawat bermacam-macam jenis kulit yang bermasalah. Krim ini sesuai untuk semua jenis kulit serta membekalkan tenaga dan oksigen disamping memberikan transformasi dan menyeimbangkan kulit.
Krim ini adalah baik untuk menegangkan kulit muka dan badan bagi menghasilkan kulit yang bersih dan berseri. Ia dapat menyihatkan kulit, membantu melangsingkan badan, mengurangkan bau busuk dan menghalang berlakunya penyakit kaki makan air.
UIE K-Energy Cream merupakan penjagaan kulit yang lengkap, bagi membantu merawat bekas-bekas jerawat, memberi kelembapan, memberi rasa segar serta menggantikan semula sel-sel kulit yang telah mati.