K-Energy Touch

RM90.00
Add to cartKad eksklusif K-Energy Touch ini berasal daripada elemen asli semulajadi Universe Induced Energy (UIE) untuk membantu melambatkan proses penuaan dan kemerosotan badan. Ia juga boleh digunakan untuk meningkatkan kualiti kesihatan.








K-Energy Touch ini memanfaatkan tenaga berguna daripada matahari untuk mengekalkan kualiti kesihatan dan kehidupan secara keseluruhan. Kemunculan teknologi maju membolehkan tenaga tersebut dimasukkan ke dalam kain yang tidak berjahit dan ditutup rapat dalam kertas aluminium emas dan dilindungi oleh sejenis bahan plastik yang khas untuk pelbagai kegunaan.
UIE K-Energy Touch memiliki bermacam-macam fungsi termasuk:

Makanan dan Minuman

Dapat membantu mengekalkan kesegaran sayur-sayuran, buah-buahan, ikan, daging dan makanan dalam tin serta meningkatkan kualiti serta perisa makanan dan minuman.

Tubuh Manusia

Apabila UIE K-Energy Touch diletakkan ke bahagian badan yang sakit, ia dapat menumpukan tenaga tersebut ke bahagian badan berkenaan dan membantu memulihkan fungsi-fungsi organ serta membantu mengurangkan rasa sakit badan. Tenaga tersebut juga dapat membantu menghalang sel-sel yang kurang sihat dari bertambah.

Kebaikan-kebaikan lain

  • Membantu meningkatkan fungsi peralatan elektrik dan prestasi dapur gas
  • Membantu menyerap bau yang kurang menyenangkan dari peti sejuk
  • Bagi keselesaan semasa waktu tidur, letakkan UIE K-Energy Touch di bawah bantal untuk meningkatkan kualiti tidur terutama bagi pesakit insomnia
  • Mengubahkan gelombang elektromagnetik merbahaya yang dipancarkan dari perkakas-perkakas perumahan ke tahap yang selamat
  • Membantu mengurangkan kadar nikotin dalam rokok