Slimming Suit

RM211.50
Add to cartProduk unik slimming suit ini direka khas untuk membantu wanita mengekalkan tubuh yang sihat serta ramping disamping membantu dalam mengawal, mengurut dan meningkatkan peredaran darah dalam badan.







Produk yang unggul ini bukan sahaja dapat membolehkan wanita untuk kelihatan lebih menawan dan yakin terhadap diri sendiri. Dengan menggabungkan unsur-unsur ion negatif, ion kupum, gelombang magnetik dan sinaran inframerah jauh, produk ini membantu dalam mengawal, mengurut dan meningkatkan peredaran darah dalam badan. Di bawah ialah fungsi-fungsi produk Slimming Body Undergarment::
  • Ion negatif menggalakkan peredaran darah dan memberi rasa tenang apabila seseorang berasa tegang dan resah.
  • Ion kuprum dapat membantu menghilangkan bau yang kurang menyenangkan.
  • Fiber anti-kuman membantu menghalang pertumbuhan bakteria. Bahannya yang diperbuat daripada elastik yang tinggi membekalkan keselesaan yang baik dan fungsi anti-pergulungan untuk memberikan keyakinan dan membantu anda mendapatkan bentuk badan yang diingini.
  • Urutan gelombang magnetik digunakan untuk meningkatkan kadar metabolisme, meningkatkan peredaran darah dan mengawal sistem saraf autonomik bagi bentuk badan yang sihat dan menarik.
  • Sinaran inframerah jauh dapat meningkatkan peredaran darah, metabolisme, membakar lemak berlebihan dan kalori-kalori berlebihan, seterusnya membentuk semula potongan badan.