K-CleanWater



RM1,980.00
Add to cartSatu sistem penapisan air yang baik adalah diperlukan pada masyarakat kini untuk mendapatkan air yang berkualiti. K-CleanWater V2 telah dipertingkatkan dengan Micro Z Media yang dihasilkan daripada sejenis hasil mineral yang unik dengan luas permukaan yang tinggi dan telap. Penjanaan mineral mikroskopik terdapat pada permukaan struktur Micro Z Media yang mengasingkan bendasing dengan berkesan. Ia membantu menyingkirkan partikel kecil (sehalus < 5 mikron) dalam air. K-CleanWater V2 juga memberikan anda air yang bersih, jernih dan tidak berbau.





K-CleanWater V2 adalah mesra pengguna, tidak perlu pertukaran kartrij, anti-karat dan sesuai untuk kegunaan domestik dan industri.


Bagaimana K-CleanWater V2 berfungsi?

Permukaan struktur Micro Z Media mempunyai penjanaan mineral mikroskopik yang membantu mengasingkan bendasing ke dasar penapis. Ia membantu menyingkirkan partikel kecil (sehalus < 5 mikron) dalam air. Lantas, memerangkap mendakan halus pada permukaan Pasir Silikon dan juga membantu menjimatkan air semasa ‘backwash’ kerana masa yang diperlukan lebih pendek dan halaju lebih tinggi berbanding penapis medium tunggal yang lain.

Kebaikan K-CleanWater V2 :

  1. Tiada Masalah TersumbatIa boleh berada dalam sistem “full flow” atau “kidney loop”.( tersedia sistem penapis “backwash”).
  2. Kos Operasi Yang RendahKos penjagaan yang rendah dan kaedah operasi yang mudah, tidak perlu pertukaran kartrij.
  3. Penapisan Pelbagai PeringkatMenapis keluar mendapan sekecil 10 mikron dalam air.
  4. Pasir Berkualiti TinggiYang import dari Amerika Syarikat , Australia , terutamanya pasir dari Zoelit kerana keupayaan menapis bahan kotoran.
  5. Anti-karatAnti-karat , bekas diperbuat daripada kaca gentian yang tahan lama, jaminan daripada pengilangAmerika Syarikat selama 10 tahun.
  6. Tekanan Air Yang Tidah Terpengaruh
  7. Mesra Pengguna3 langkah mudah untuk menjaga penapis.
  8. Kehidupan Yang SihatBaik untuk kulit sensitif.
  9. Kebaikan Penapisan Sehingga 5 TahunKebaikan sistem penapisan dekekalkan selama 5 tahun.