K-Elegance Tudung

RM73.00
Add to cartSistem Kesihatan Infra-Merah K- Elegance Tudung adalah untuk membantu meringankan dan melegakan penyakit-penyakit dan kelemahan seperti sakit kepala, lemah badan, masalah tidur, keletihan, perasaan yang tidak menentu dan membantu mengurangkan bau badan.









Sistem Kesihatan Infra-Merah K- Elegance Tudung menggunakan nanometer, iaitu unit ukuran bersamaan dengan 1/1,000,000,000 dari satu meter. Apabila zarah-zarah tertentu telah mencapai peringkat nanometer, bahan-bahan tersebut dikenali sebagai bahan nanometer.
Bahan nanometer tersebut terdiri daripada zarah-zarah yang terbaik dan memiliki cara penggunaan serta ciri-ciri khas. Apabila dipakai, ia selamat digunakan, boleh dipercayai, selesa dan merupakan pilihan terbaik dalam terapi semulajadi.
Nota: Tidak sesuai bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif. Jangan cuci Sistem Kesihatan Infra-Merah K- Elegance Tudung dalam air yang panas atau mesin mencuci. Hanya rendamkannya di dalam air sejuk dan keringkan di tempat yang dingin. Juga jangan gunakan sebarang bahan pencuci baju berkimia.