K-Sage Plus

RM106.00
K-SAGE PLUS diekstrak dari herba-herba asli yang berkualiti bagi memperbaiki fungsi otak manusia. K-SAGE PLUS telah dirumus khas bagi membantu meningkatkan daya ingatan , merendahkan tekanan dan memberikan kelegaan bagi mengawal kemarahan.



Add to cart





K-SAGE PLUS dapat membantu meningkatkan aktiviti otak serta membantu meningkatkan proses kerja, Ianya bertindak untuk menyelaraskan sistem saraf tunjang serta sistem peredaran darah dalam badan. K-SAGE PLUS membantu meningkatkan sistem imuniti badan dan membantu membesarkan saluran arteri bagi peredaran darah kepada otak, jantung dan anggota badan dengan lebih lancar.

“Sage” – Makanan Untuk Kesihatan Otak

“Sage” ataupun lebih dikenali dengan nama saintifiknya - salviasebenarnya merujuk kepada nama keluarga herba pudina. Terdapat pelbagai spesies salvia dan kebanyakannya mempunyai sejarah perubatan. Herba “Sage” telah lama digunakan dalam perubatan herba bagi pelbagai tujuan. Teori berzaman lamanya yang menyatakan bahawa herba “sage” boleh meningkatkan daya ingatan kini disokong dengan penyelidikan moden apabila ianya telah dibuktikan berkesan dalam membantu fungsi kognitif.
Pakar percaya bahawa bahan aktif dalam herba “sage” mampu meningkatkan kandungan kimia yang menyalurkan maklumat kepada otak. Ini adalah hasil daripada kandungan anti-oksida dan anti-radangnya dan kelebihan ini ternyata membuktikan potensi salvia dalam merawat penyakit Alzheimer yang berkaitan dengan penurunan tahap kognitif.
Selain itu, herba “sage” juga telah digunakan bersama lain-lain herba tambahan bagi mengaktifkan sel otak yang dorman, merangsang pengaliran darah dalam otak bagi kesihatan am, mempromosikan minda yang cergas serta merehatkan minda daripada tekanan kehidupan seharian. K-SAGE PLUS sememangnya baik untuk kesihatan otak kita.
Kebaikan K-SAGE PLUS:
  • Membantu memperbaiki daya ingatan
  • Membantu mengurangkan tekanan
  • Membantu memperbaiki kualiti tidur
  • Melegakan keadaan otak daripada keletihan
  • Membantu memperbaiki peredaran darah



  • Membantu menggalakkan kecergasan
Kegunaan:
  1. Sesuai untuk kanak-kanak, para pelajar, orang dewasa dan mereka yang lanjut usia bagi mengekalkan daya ingatan dan meningkatkan kecergasan otak.
  2. Membantu para pelajar dan kanak-kanak untuk memperbaiki daya ingatan, daya pemikiran dan keupayaan untuk belajar.